Rabu, 23 Disember 2009



Persatuan belia yang baru ditubuhkan pada 02 Ogos 2009 atas nama MBFM Felda Tun Ghafar Bukit Senggeh. Matlamat penubuhan adalah untuk membawa perubahan kepada agenda belia agar dapat melahirkan belia yang cergas dan cerdas disamping dapat meningkatkan daya saing serta mencegah belia dari terlibat didalam gejala sosial.

2 ulasan:

  1. persatuan ni nampak tengaH RANCAK berjalan.... tapi malangnya pegawai penyelaras macam tak nak wat keje je....... tak leh ke tukar pegawai lain? semak le dengan pegawai penyelaras yang satu ni.. malas betul.....

    BalasPadam
  2. Kesal...
    Malangnya baru berusia setahun jagung berpersatuan telah mempunyai unsur-unsur negatif sesama ahli/AJK/. Usia begini dikatakan baru pandai berjalan mengenal dunia. Jangan menjadi gunting dalam lipatan.Cermin perwataan kita, Baru menilai orang sekeliling kita. Apa pengorbanan yang kita lakukan pada masyarakat kita???Berapa ramai orang menyanjung pengorbanan yang telah kita lakukan?? Hebatkah diri kita untuk menilai sesama kita? Mana yang dirasakan perlu kita bincang,adakan pertemuan.Jatuh bangun berpersatuan kita atasi bersama. Bukan menuding jari kepada pihak tertentu. Kita yang memilih hakikatnya kita yang merasai.

    BalasPadam